LIVRARE – PLATA – RETUR

Prețul produselor afișat pe site este în lei (TVA inclus) și nu include taxa de transport.

După efectuarea comenzii vei fi contactat telefonic de unul din colegii noștri. Adresa la care se va face livrarea este cea completată in comandă sau la cea confirmată telefonic.

Avem nevoie de datele dvs. in comanda: nume, prenume, adresa de facturare şi cea de livrare, numărul de telefon pentru a putea efectua procedura de facturare şi pe cea de livrare. Toate datele dvs. sunt în perfectă siguranţă, conform politicii GDPR menţionată pe site-ul nostru.

Comanda NU va fi livrată decât după contactarea telefonică. În cazul în care numărul de telefon introdus de tine la finalizarea comenzii pe site nu este corect / telefonul e închis ori ocupat, vei fi contactat prin e-mail. În cazul în care nu răspunzi nici la telefon și nici la e-mail în termen de 3 zile, comanda va fi anulată.

Modalitatea de plată: prin ramburs – plata produsului și a transportului în numerar (lei) se va face la livrarea coletului, către agentul curierului rapid.

Expedierea produselor se face prin curier rapid. Contravaloarea coletului (incluzând și taxa de transport) se va achita la agentul care iți va livra coletul.

Termenul de livrare obișnuit al produselor cumpărate de la DETOATE ONLINE STORE se încadrează între 24 de ore și 3 zile din momentul confirmării telefonice și înregistrării comenzii prin serviciul de curierat rapid.

Serviciul de curierat este disponibil de luni până vineri între orele 09:00 – 18:00, cu excepţie în zilele declarate nelucrătoare sau sărbători legale. Dacă nu există nici o persoană care poate recepţiona comanda la adresa indicată, curierul va lăsa o înştiinţare referitoare la modalitatea de a intra în posesia coletului.

În condiții speciale (sărbători, perioade de reduceri sau promoții) ne asumăm dreptul de a mări timpul de livrare, dar te vom anunța și pe tine din timp.

Despre Retur

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protecţia consumatorului la încheierea şi executarea contractelor la distanta: „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la incheierea contractului”. Rambursarea contravalorii produselor se va face în cel mult 30 de zile de la data recepţionării produsului returnat.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărător, nu primim colete retur cu plata ramburs, plata pentru transport trebuie efectuată de către expeditor (client). Acesta nu va plăti transportul în cazul în care primeşte un produs cu defect sau un produs greşit, iar returul va fi organizat de către DETOATE ONLINE STORE SRL. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să completaţi Formularului de Retur. Toate cererile de retur se adresează în scris pe adresa de email contact@dtoate.ro

Produsele nu vor putea fi returnate/ înlocuite în următoarele cazuri: 

  • prezintă semne de folosire, uzură, spălare;
  • lipsă accesorii;
  • nu prezintă documentele doveditoare ale achiziţiei;
  • produsele au fost executate după specificaţiile consumatorului sau în cazul unor produse personalizate;